Wydarzenia
Wyniki czwartego konkursu na granty dydaktyczne w PW, 23.10.2024
W wyniku rozstrzygnięcia trzeciego konkursu na granty dydaktyczne w PW, Komisja Konkursowa przyznała dofinansowanie 11 projektom.
Zgodnie z Regulaminem konkursu, stanowiącym załącznik do decyzji Rektora PW nr 164/2024 z dnia 11 lipca 2024 r., zasady wykorzystywania środków finansowych przyznanych na realizację projektu, według złożonego wniosku, określa załącznik nr 2 do regulaminu konkursu. Warunkiem rozpoczęcia realizacji projektu jest podpisanie Porozumienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do regulaminu. Porozumienie z jednostkami realizującymi przygotowuje Biuro Projektu IDUB.
Konferencja naukowa Ethics and AI 2024.09.23
Patronage
Center for Advanced Studies, Warsaw University of Technology
September 23-25, 2024, Warsaw University of Technology
- Submission deadline: 30 June 2024
- Notification of acceptance/rejection: 15 August 2024
Polish-Japanese Singularity Theory Working Days, 9-14.09.2024
W dniach 9-14 września 2024 roku na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej odbywają się warsztaty "Polish-Japanese Singularity Theory Working Days". Bierze w nich udział wielu znakomitych gości z polskich i zagranicznych ośrodków naukowych. W czasie spotkań poruszane będą tematy z obszarów: Differential geometry and singularities, Singularities of Lagrangian and Legendrian varietes, Classification of fronts and frontals, Singularities in affine and symplectic geometry, Hamiltonian systems and generalizations, Topology of real and complex singularities
Sympozjum „Dydaktyka dla poznania, rozumienia i działania”, 1-4.09.2024
W dniach 1-4 września 2024 w Ośrodku Wypoczynkowy PW w Wildze odbyło się sympozjum „Dydaktyka dla poznania, rozumienia i działania” poświęcone odkrywaniu nowych możliwości, ale również identyfikowaniu słabych punktów oraz wyzwań w procesach dydaktycznych uczelni wyższych. Pod rozważania poddano zagadnienia dotyczące tego, jak efektywnie kształcić – uczyć i aktywizować naukowo współczesnego studenta - jak przeprojektowywać procesy i pokonywać trudności, które stawia przed dydaktyką akademicką złożona i niejednorodna rzeczywistość społeczna. Główny trzon uczestników Sympozjum stanowili laureaci konkursów na granty dydaktyczne w PW – członkowie zespołów, którzy dostrzegli potencjał zmian i podjęli wysiłek unowocześnienia sfery dydaktycznej Politechniki Warszawskiej.
« Poprzedni Następny » 1 2 3 4 5 6 7 8 ...57