Media » Files »

instrukcja dołączania do spotkania

Zgłoszenie uczestnictwa w seminarium naukowym PW

 „Horyzonty Dyscyplin Nauki”

Zgłoszenie uczestnictwa w seminarium odbywa się poprzez rejestrację na stronie wydarzenia (link poniżej). Logowanie za pomocą loginu i hasła jak do domeny PW. W razie problemów, prosimy o kontakt z CI PW na adres mailowy 5999@pw.edu.pl.

https://events.teams.microsoft.com/event/cdef6d88-ea20-4b56-a2b6-427539fe9fe8@3b50229c-cd78-4588-9bcf-97b7629e2f0f

 

W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo dostęp do wydarzenia.

Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia mailowego w ciągu 24 godzin od rejestracji - prosimy o przesłanie informacji o tym fakcie na adres mailowy hdn.csz@pw.edu.pl. Prosimy również o ewentualne sprawdzenie folderu SPAM i „elementy zainfekowane".

 

Dołączanie do spotkania:

  1. W wiadomości z zaproszeniem wybierz opcję kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania.
  2. Dostępne są trzy opcje:
  • Pobierz aplikację systemu Windows: Pobierz aplikację klasyczną Teams.
  • Kontynuuj w tej przeglądarce: Dołącz do spotkania w aplikacji Teams w sieci Web.
  • Otwórz aplikację Teams: Jeżeli masz już aplikację Teams, przejdź bezpośrednio do spotkania.
  1. Wpisz swoje imię i nazwisko (niezalogowani użytkownicy).
  2. Wybierz ustawienia audio i wideo.
  3. Wybierz pozycję Dołącz teraz.

W zależności od ustawień spotkania przejdziesz do niego od razu lub do poczekalni, w której inna osoba uczestnicząca w spotkaniu udzieli Ci zezwolenia.

Pobierz plik (vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 15,13 kB)